Kristi himmelfärds dag

I måndags fick jag prova på att rida Jackson. Det var motvilligt innan lektionen men jag måste erkänna att han faktiskt var riktigt trevlig. Jag brukar aldrig säga något om att rida nya höstar, jag tycker alltid att det är roligt med nya utmaningar. Men Jackson är en häst som jag faktiskt varit rädd för med tanke på hur han flugit runt de senaste veckorna. Han snubblar väldigt myxket och har dålig koll på sina ben och det är det som gjort mig nervös. För Jana var likadan ett tag, hon sprang fort som tusan utan kontroll på benen vilket resulterade i att hon ramlade och det mina vänner är inte roligt att vara med om. 
Iallafall så red vi dressyr och Jackson skötte sig mycket bra måste jag säga. Kul! 
I tisdags slutade jag jobba 15 och då brassade jag ner till Johanna i stan för att gå ut och äta med henne och grabbarna grus. Vi gick på estreet och åt supergod mat och sen såg vi en standup show. 


En mycket trevlig kväll som jag längtar efter att få göra om! 

Igår var jag på mitt första Bodyattack-pass. Det var väldigt jobbigt men sjukt roligt och min rumpa gör verkligen ont idag pga träningsvärken som den träningen medförde. 
Det var inte sista gången jag gick på det passet. 

Idag slutade jag 14 sen fick jag åka mustang med Micke en sväng innan jag for ner på Näset för att träna utomhus. Det kändes inge kul att behöva gå in och träna då det var så fint väder så då for jag dit och sprang en runda och körde lite utomhusträning. Fint serru! 


Lillebror är hemma över helgen så jag fick träffa han också, plus att hans fina tjej Sanna kom idag så vi hämtade henne vid tåget och sen for vi till Näset och åt middag. Pappa bjuppa på spaghetti och köttfärssås, mycket gott. 

Ha en fortsatt trevlig kväll i det underbara vårvädret, för det ska jag ha! 😘👏🏻
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress